Thesaurus In My Hand

Remember when I told you that I wanna have Bahasa Indonesia Thesaurus so bad..? My wish is granted, guys!! Yep, my man gave it to me as our anniversary present! (anniversary present these days..? MEH.) FYI, he bought it at Jakarta Book Fair which held from June 27 – July 5, 2009. So, it was not as pricey as I thought. Thank you so much bibeh! For now, I could broaden my words in Bahasa. Hopefully as broad as your Guru, the one and only Goenawan Mohamad

Hyehehehe.. *smooch*

tesaurus eko endarmoko

(c) Pic

14 thoughts on “Thesaurus In My Hand

  1. Nugi says:

    AA”!! to see your eyes blinking over that present was my ultimate pleasure, dear..(yeah..kita emang pasangan yg suka inggris2an gitu..makanya butuh banget kamus itu..wakakakak :D)

    • titiw says:

      Gyahahha.. suka sok inggris, main tabok2an pake kunci inggris, sama ngemil kecap inggris. Butuh abis? Pastinja.. Liat ntar tulisan guah dengan bantuan tesaurus itu, pren. Macem GM doang mah liwat… (iya, liwat doang, assalamualaikum..)

    • titiw says:

      Eh.. kalo microsoft yg edisi bahasa indonesa ada tesaurus indonesanya gak ya rat..? huahaha.. penasaran juga nih..

    • titiw says:

      Weits.. ada dong.. di gramed memang dijualnya.. kayaknya di toko buku kecil gak ada deh.. *under estimate*. wah. dalam sehari ada dua award..? Hehe.. Bayiklah.. Insya Allah ya.. (insya Allah apa..??!) Iya nanti aku liat ya.. THX

    • titiw says:

      Ini bukan diterjemahin ke bahasa indonesia bro.. emang ini Tesaurus indonesa.. jadi bukan translate an.. (berima sama bintitan yak..) Iya, kek dinosaurus.. tepatnya kayak brontosaurus.. kasi aja daun selada sama dia, pasti ntar dikunyah..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *